Kiszállítás
1. Szállítás módja, feltételei:
Szállító: A megrendelt nyílászáró általában nagy méretű, súlyos és törékeny árú, ezért kiszállítása nagyméretű, törékeny és nehéz árúk szállítására szakosodott szállító céggel vagy -egyes esetekben- saját céges teherautóval gyűjtőfuvarral történik.
A kiszállítási szolgáltatás tartalmazza az árú sérülésmentes helyszínre szállítását, a szállító járműből történő ki- vagy leadását és tételes átadását a Vevőnek a szállító levél szerint. A szolgáltatás nem tartalmazza a termék további pakolását, udvarba, házba vagy egyéb ingatlanba történő beszállítását vagy az ingatlan emeletére esetleg pincébe történő fel- vagy levitelét. Ez minden esetben a Vevő feladata.
A szállítási címen található ingatlannak alkalmasnak kell lennie a teherautóval történő behajtásra és lepakolásra, ellenkező esetben a szállítási címhez legközelebb eső lepakolásra alkalmas helyen kerül az árú a szállítójármű mellé lerakodásra gyakran emelőhátfalas lerakodással. Amennyiben a szállítási címet a Vevő hibásan adta meg, akkor az új szállítási címre történő ismételt kiszállítást csak a többletköltségek megfizetése után tudjuk vállalni.
2. Szállítási határidő:
A megrendelt áru terméklapján megtalálható az irányadó szállítási határidő munkanapban vagy munkahétben kifejezve. Raktárkészlet terméknél előfordulhat az is, hogy az adott pillanatban a kívánt termékből a szükséges mennyiség pillanatnyilag nem áll rendelkezésre. Ebben az esetben kollégáink felkeresik Önt és tájékoztatják az árú raktárba érkezési idejéről.
Egyedi megrendelésnél az árú időben történő kiszállításának feltétele minden esetben az előleg számlánkra történő megérkezése. A kiszálítás előtt 1-3 munkanappal értesítjük a szállítás várható napjáról és az idő intervallumról amikor várhatóan megkapja az árút. A kiszálítás pontos óra-időpontját gyűjtőfuvar miatt nem tudjuk előre megadni. A kiszállításra hétköznapon 8.00 és 18.00 között kerül sor. A gépkocsivezetőnk a kiszállítás napján a szállítást megelőzően a megadott telefonszámon keresni fogja a várható érkezésről. A visszaigazolás után a Vevő köteles a megadott szállítási címen a megadott időintervallumon belül az árúátvételérre felkészülni: a méretes nagy szerkezetek fogadására helyet biztosítani és a gépkocsitól történő további árupakoláshoz az árú súlyának megfelelő kisegítő személyzetet adni.
Felhívjük kedves Vevőink figyelmét, hogy gyüjtűfuvar miatt a kiszállításnál egyedi kívánságot, konkrét szállítási időpontot nem áll módunkban elfogadni!
3. Áru átvétel:
Az árút kézbesítéskor a szállító kollégánk előtt szíveskedjék tételesen megvizsgálni és ha az sérült vagy mennyiségileg hiányos, akkor kérjük hogy a szállító levélen minden esetben jelezze felénk. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni.
Probléma esetén kérjük hívja vevőszolgálatunkat: 06-70/949-65-73 telefonszámon és jelezze írásban (email-en) felénk.
4. Szállítási díj:
A szállítási díj az aszódi telephelyünktől számított földrajzi zónás elhelyezkedéstől függően alakul.
A pontos szállítási díjat a kívánt árúk kosárbehelyezése és a szállítási irányítószám megadása után a kosárban találja meg.
A megadott kiszállítási díjak csak online megrendelés esetén érvényesek.
5. Tulajdonjog fenntartás:
A termékek teljes értékük kifizetéséig a Schwabinvest Plusz Kft. kizárólagos tulajdonában maradnak. Ezért nem zálogosíthatók el, nem adhatók el és biztosítékul sem használhatók fel. Amennyiben a megrendelő késik a fizetéssel, úgy azon összeg értékében Vállalkozó a tulajdonát képező szerkezeteket birtokba veheti, az építkezés helyszínéről elszállíthatja, melynek költségeit a Megrendelő fizeti.